AED-servicecontracten

Uit onderzoek is gebleken dat 20% van alle AED’s in Nederland niet functioneert: de accu is dan vaak leeg en de elektroden verlopen. Dat mag natuurlijk niet bij een levensreddend apparaat. Om geheel ontzorgd te zijn op het gebied van onderhoud en controle van de AED bieden wij verschillende AED-servicecontracten aan.

AED-servicecontracten

Z

Algemeen

U kunt voor al uw vragen, retourzendingen, inzetgegevens, onderdelen, bestellingen, klachten etc. bij ons terecht. Ook zorgen wij voor informatie over eventuele software- updates (bijv. nieuwe richtlijnen), of een recall van de producent.

Z

Database

DatabaseUw AED wordt opgenomen in onze database. U krijgt voor het verstrijken van de verloop- c.q. houdbaarheidsdatum van ons automatisch de nieuwe elektroden en/of batterij opgestuurd of wij kunnen op locatie langskomen om de nieuwe materialen te vervangen, afhankelijk van de keuze van het soort servicecontract.

Z

AED-inzet

U kunt bij ons 24 uur per dag, 7 dagen per week een melding doen van een AED-inzet. Onze medewerkers komen zo nodig bij u op locatie en zullen de hulpverleners die de AED hebben gebruikt, begeleiden bij de verwerking van de indrukken en de inzet doornemen. Het interne geheugen in de AED zal worden uitgelezen en de AED wordt weer gebruiksklaar gemaakt Na een inzet wordt de database geactualiseerd zodat de gegevens weer synchroon lopen.

Z

Vervangende AED

Wij zorgen binnen 24 uur voor een vervangende AED bij defecten aan uw eigen AED, zodat er zich te allen tijde een goed werkende AED op de locatie bevindt, met uitzondering van een eventuele recall door de producent. Natuurlijk is het belangrijk dat u zelf of een medewerker de AED wekelijks controleert.

Meer weten over veiligheid
en preventie?

 

Ruben Hartog